خرید کاشی و سرامیک

کاشی سرامیک کف یکی از عمده مصالح ساختمان هایی است که امروزه به دلیل تنوع بالای طرح  و رنگ های مختلف وهمچنین بهداشتی بودن آن به یکی از پرطرفدارترین کفپوش های ساختمان تبدیل گردیده است .

اکثر افراد هنگام خرید کاشی و سرامیک با تنوع زیادی از محصولات و از کارخانجات کاشی و سرامیک مواجه می شوند که انتخاب را برای آنها سخت می کند. امروزه انتخاب انواع کاشی و سرامیک با توجه به طرح ها و رنگ های زیادی که در بازار وجود دارد کار را برای مشتریان کمی سخت کرده است .

ما در میهن سرام با توجه به تجربیاتی که در این چندساله داشتیم ،محصولات را به گروه های مختلفی تقسیم بندی کرده ایم. به عنوان مثال محصولات را بر اساس کاربرد کاشی و سرامیک ، ابعاد مورد استفاده و یا طرح های مختلف طبقه بندی کردیم. شما به راحتی می توانید کاشی و سرامیک مناسب سرویس بهداشتی، کاشی آشپزخانه، بین کابینتی، سرامیک کف، سرامیک کف خارج ساختمان، سرامیک نما، سرامیک استخری ، اسلب و … را پیدا نموده  و با ورود به صفحه مربوط، کلیه خصوصیات ویژه آن محصول را مشاهده فرموده و پس از مقایسه محصولات با یکدیگر و مشاهده مشخصات فنی دقیقی که با حوصله و دقت فراوان برای شما گذاشته ایم، سرامیک مورد نظر انتخاب نمایید. 

چنانچه دنبال برند خاصی از یک تولید کننده می گردید ما کار را برای شما آسان نموده ایم در بخش برندهای کاشی و سرامیک می توانید به راحتی به دنبال طرح ویژه خود بگردید و با کلیک بر روی آن برند یا محصول از تمامی ویژگیهای آن کاشی یا سرامیک مطلع شوید.

خرید اینترنتی سرامیک کف

فروشگاه میهن سرام بهترین برندهای کاشی و سرامیک ایران را به شما معرفی می کند .اگر به دنبال خرید موفقی در زمینه محصولات ساختمانی هستید می توانید به راحتی با کارشناسان بخش فروش ما تماس و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

برای دیدن هر سایزی بر روی آن کلیک کنید .

سایز 60 * 60                   سایز 105 * 35              سایز 100 * 40                سایز 60 *30            سایز 120 * 40                سایز 90*30

طرح کلکته            سرامیک طرح چوب              سرامیک طرح سنگ